KINO GAJ

  • POČETNA
  • FILMOVI
    • VISLA - festival poljskog filma
    • Prava cijena online poslova
    • Odvažna Iva i skriveno blago Maglograda
    • Operacija Mincemeat
    • Gospodar prstenova: Dvije kule
    • Bez signala
    • Snaga istine
    • Tvornice radnicima
    • Potpaljivačica
    • Sjećanja ubojice
    • Doktor Strange u multiverzumu ludila
    • Loši momci
  • RASPORED
  • NAJAM I OGLAŠAVANJE
  • ULAZNICE
  • VRTIĆI I ŠKOLE
  • ARHIVA
    • Travanj 2022.
    • Ožujak 2022.
    • Veljača 2022.
    • Siječanj 2022.
    • Prosinac 2021.
    • Studeni 2021.
    • Listopad 2021.
    • Rujan 2021.
    • Kolovoz 2021.
    • Srpanj 2021.
    • Lipanj 2021.
    • Svibanj 2021.
    • Travanj 2021.
    • Ožujak 2021.
    • Siječanj 2020.
    • Veljača 2020.
    • Ožujak 2020.
    • Travanj - Svibanj 2020.
    • 2019. >
      • Siječanj 2019.
      • Veljača 2019.
      • Ožujak 2019.
      • Travanj 2019.
      • Svibanj 2019.
      • Lipanj 2019.
      • Srpanj 2019.
      • Kolovoz 2019.
      • Rujan 2019.
      • Studeni 2019.
      • Prosinac 2019.
    • 2018. >
      • Siječanj 2018.
      • Veljača 2018.
      • Ožujak 2018.
      • Travanj 2018.
      • Svibanj 2018.
      • Lipanj 2018.
      • Srpanj 2018.
      • Kolovoz 2018.
      • Rujan 2018.
      • Listopad 2018.
      • Studeni 2018.
      • Prosinac 2018.
    • 2017. >
      • Veljača 2017.
      • Ožujak 2017.
      • Travanj 2017.
      • Svibanj 2017.
      • Lipanj 2017.
      • Srpanj 2017.
      • Kolovoz 2017.
      • Rujan 2017.
      • Listopad 2017.
      • Studeni 2017.
      • Prosinac 2017.
  • KONTAKT
  • RECENZIJE
  • ABOUT US
  • POČETNA
  • FILMOVI
    • VISLA - festival poljskog filma
    • Prava cijena online poslova
    • Odvažna Iva i skriveno blago Maglograda
    • Operacija Mincemeat
    • Gospodar prstenova: Dvije kule
    • Bez signala
    • Snaga istine
    • Tvornice radnicima
    • Potpaljivačica
    • Sjećanja ubojice
    • Doktor Strange u multiverzumu ludila
    • Loši momci
  • RASPORED
  • NAJAM I OGLAŠAVANJE
  • ULAZNICE
  • VRTIĆI I ŠKOLE
  • ARHIVA
    • Travanj 2022.
    • Ožujak 2022.
    • Veljača 2022.
    • Siječanj 2022.
    • Prosinac 2021.
    • Studeni 2021.
    • Listopad 2021.
    • Rujan 2021.
    • Kolovoz 2021.
    • Srpanj 2021.
    • Lipanj 2021.
    • Svibanj 2021.
    • Travanj 2021.
    • Ožujak 2021.
    • Siječanj 2020.
    • Veljača 2020.
    • Ožujak 2020.
    • Travanj - Svibanj 2020.
    • 2019. >
      • Siječanj 2019.
      • Veljača 2019.
      • Ožujak 2019.
      • Travanj 2019.
      • Svibanj 2019.
      • Lipanj 2019.
      • Srpanj 2019.
      • Kolovoz 2019.
      • Rujan 2019.
      • Studeni 2019.
      • Prosinac 2019.
    • 2018. >
      • Siječanj 2018.
      • Veljača 2018.
      • Ožujak 2018.
      • Travanj 2018.
      • Svibanj 2018.
      • Lipanj 2018.
      • Srpanj 2018.
      • Kolovoz 2018.
      • Rujan 2018.
      • Listopad 2018.
      • Studeni 2018.
      • Prosinac 2018.
    • 2017. >
      • Veljača 2017.
      • Ožujak 2017.
      • Travanj 2017.
      • Svibanj 2017.
      • Lipanj 2017.
      • Srpanj 2017.
      • Kolovoz 2017.
      • Rujan 2017.
      • Listopad 2017.
      • Studeni 2017.
      • Prosinac 2017.
  • KONTAKT
  • RECENZIJE
  • ABOUT US
Poseban program

oči bez lica

Ugledni kirurg Génessier skrivio je automobilsku nesreću u kojoj je unakaženo lice njegove kćeri Christiane. Uz pomoć asistentice Louise, Génessier otima mladu djevojku s ciljem da njezinu kožu presadi na Christiane. Tijelo bacaju u rijeku te ga Génessier identificira kao Christianino. Operacija međutim ne uspijeva pa Génessier i Louise nalaze drugu žrtvu, ali također bez uspjeha. Zbog sumnji Christianina zaručnika Jacquesa, policija odlučuje pripremiti zamku za Génessiera podmetnuvši mu novu djevojku. Uoči početka operacije policija poziva profesora u bolnicu.

Nastao u tradiciji filmskog nadrealizma (sam redatelj ga je nazvao »poetskom fantazijom«), film spaja realističke (gotovo klinički prikazi operacija), fantastične (tematska okosnica) i lirske elemente (motivi ljubavi oca prema kćeri i kćerina sažaljenja nad žrtvama). Franju motive opsesije, promjene lica (i identiteta) i prividne smrti ugl. tek naznačuje, a manje razrađuje. Fantazmagorički ugođaj redatelj postiže uporabom dužih, ritmičkih kadrova te fotografijom naglašenih crno-bijelih kontrasta i kompozicija u duhu figuralnoga nadrealizma (prizori Christianine šetnje kućom s maskom na licu ili završni prizor njezina lutanja šumom u pratnji crnih pasa i s bijelim golubom na ruci) uz glazb. pratnju izvedenu iz motiva valcera. Te značajke upućuju na (nadrealističko) prepletanje ljepote, užasa i ludila, odn. nepredvidivost odnosa realistički predočenih predmeta u pojavnoj stvarnosti, što rezultira specifičnim osjećajem jeze.

Redatelj:
Georges Franju

Uloge:
Pierre Brasseur, Alida Valli, Juliette Mayniel, Edith Scob, François Guérin

Godina:
1959.

Trajanje:
88 minuta

Zemlja:
Francuska

Originalni naziv:
Les Yeux sans visage

U suradnji sa:
filmokaz.com
i Institut français Croatie
Picture
Picture
Datum:
nedjelja, 1. listopada
u 19 sati

Ulaznica: 15 kuna
Picture
SVI FILMOVI

NAJAVA FILMA:

Kino Gaj © 2021